Cykelture

lørdag den 26. februar 2011

Dagens tanke - Go for it. Just do it

Idag har været en meget begivenhedsrig dag. Jeg har været til min yngste datters 18 års fødselsdag nummer 2. 
Nummer 2 fordi den første blev holdt på selve dagen den 31 december. Men idag var der så også en del unge med. Og det var ganske enkelt en meget stor glæde at være sammen med de unge. At iagttage og mærke deres livsglæde er ubeskriveligt. 
Klædt ud var jeg jo, grænseoverskridende for mig, men nød det. En tale holdt jeg også for min datter. Havde ikke lige planlagt det, men så kom ordene til mig og så var det jo bare med at slå på glasset rejse sig op og holde tale. En god tale er med lidt kendt, noget ukendt, noget mystisk, lidt drama og noget der er lidt provokerende og så synes jeg det skal være et budskab der udtrykker noget om personen men også et ønske for hovedpersonen. 
Go for it. Just do it. 
 

1 kommentar:

  1. Godt gået Knud!
    Du har helt sikkert givet din datter
    en helt speciel "gave" hun aldrig vil glemme.

    God søndag:)
    Knus kis

    SvarSlet