Cykelture

fredag den 11. februar 2011

Aftenens tanke

Min aften tanke går til de unge mennesker og deres lærere der idag er kæntret med deres sejlbåd. Jeg kan se på text tv at deres tilstand er kritisk. 
Som gammel sejler og kajakroer vil jeg af erfaring sige at man skal altså ha enten en overlevelsesdragt eller en våddragt på og så naturligvis en redningsvest når man sejler om vinteren. Vandet er bare så koldt og det går lynhurtigt med at kroppen bliver nedkølet i det kolde vand. I dag vil jeg tro at der er gået ca 1 minut, hvis de unge ikke har haft overlevelsesdragt eller våddragt på.  
 

2 kommentarer:

  1. Uff da, så ille!

    Takk for din kommentar hos meg:) Jeg har skrevet (alt for langt) svar til deg inn hos meg:)
    knus Torunn

    SvarSlet
  2. Hej Torunn

    Tak for dit svar. Og jeg har skrevet et måske endnu længere svar til dig på dit svar til mig. God fornøjelse med læsningen

    Knus Knud

    SvarSlet