Cykelture

mandag den 14. marts 2011

Hvis du skulle være leder af dit eget liv.

Hvis du skulle vælges til leder i dit liv, hvad ville så være din tale til din nation? 

Vi kan ikke tale om liv, uden at tage døden med, døden er med garanti, det er livet ikke.
Jeg trækker ofte døden ind i min praksis, for at sætte livet i perspektiv. Jeg spiller gerne Dødens Engel og fortælle at vi i himlen, har taget en beslutning om at tage 20 % af jordens befolkning til os, da der er for mange mennesker på jorden, og for meget CO2. Dem vi fjerne er dem, der ikke udnytter livet til fulde. Så jeg tager den person jeg sidder med ind i “Dødens Forhal” og så kikke vi lidt på vedkommendes liv og måske manglende liv. Som den gode “Dødens Engel” giver jeg mulighed for at give livet tilbage, hvis personen ønsker, at tage det fulde ansvar for sit liv.
Det er lige præcis her, at ordne begynder at få værdi, det er disse sætninger, der danner fundamentet og giver byggesten for nye leve regler.
Hvad lever du for? hvad er du klar til at dø for?
Så hvordan ville din indre Præsidents tale lyde, for at få det nødvendige fokus? Således at alle dele i din krop retter sig ind!.



“Det er livet der skal bære dig og ikke dig der skal bære livet.”


Denne artikel er fra madsonblog.dk

2 kommentarer:

  1. Hej Knud
    Ja det er interesante ting han skriver Mads.
    Han går lige på og hårdt.
    Hans billeder er/kan være smukke/barske på samme tid.
    Ang citatet til sidst:
    Jeg kender/bærer af og til byrden på skuldrene
    Men heldigvis kan jeg slippe den
    I dag på min tur i silende regn
    Tænkte jeg på at som barn gik vi med glæde i regnvejr og helst i store vandpytter.
    Jeg kan nu som dengang føle den samme frihed
    og glæde ved livet.

    Hvad tænker du Knud
    Knus kis

    SvarSlet
  2. Hej Kis

    Ja han er sådan lidt New Age agtig i det. Jeg har kommnenteret flere af hans artikler, men han har aldrig godkendt nogen af mine kommentarer. Så jeg har den opfattelse af ham at han er meget selvcentreret og en egoist.

    Men det ændrer jo ikke ved at det er interessant noget af det han skriver.

    Jeg har mødt en del mennesker inden for den verden. Og de fleste er meget selvcentrerede og de har meget svært ved at tåle kritik. Langt de fleste er plattenslagere, der gør meget stor skade på dem de omgiver sig med.

    Jeg kendte og var en overgang kæreste med en af danmarks førende clairvoyante. Der er ikke tvivl om at hun har evner udover det jordiske. At hun kan se noget vi andre ikke kan se. Og der er heller ikke tvivl om at hun har hjulpet rigtig mange med at få det bedre. En anden stor evne hun har er at hun også er en meget stor forretningskvinde, der tager sig meget godt betalt for hendes ydelser, og at hun var smart. Lidt for snart, syntes jeg. Så nu er vi ikke kæreste længere:-)

    Knus Knud

    SvarSlet