Cykelture

lørdag den 1. januar 2011

Nytårsønsker



Nytåret er for mange en tid hvor man har gjort sig nogen tanker om hvordan det nye år skal leves. I har sikkert også gjort jer nogen tanker.

Mine tanker er enkle: 

1. Støtte mine to dejlige børn med at leve sundt. Derfor har de begge fået et årsabonnement til Yoga i Nytårsgave.

2. At min sixpack kommer frem.

3. Leve sundt og enkelt. Dvs. at spise proteinrigt og kuldydrat fattigt, samt fødevarer med lav GI. 

4. Træne muskelpopbyggende. Hertil, samt til min nye kost får jeg hjælp af Anna Bogdonova, der er uddannet i forandringsprocesser og ernæring .

5. At meditere 10 minutter kl. 22 

6. At bede en bøn for dem jeg holder af. 

7. At gå i natkirke i Viborg Dom Kirke hver den første fredag i måneden

8. At gå i Ashram hver søndag formiddag i Vrads Sande. 

9. At alle og de som jeg holder af må få et godt lykkebringende nyt år.

Dette er mine ønsker for det nye år. 

Det vil glæde mig meget hvis i har lyst til at følge lidt med på min blog: www.levenenkelt.blogspot.com

Jeg har fået føjet flere nye funktioner til bloggen. Nu kan der høres og ses musik og der er en billedfunktion fra flickr.com der viser nogen helt fantastisk smukke billeder i en meget høj kvalitet. Dagens tanke er noget helt nyt. Dagens tanke er god i forbindelse med meditation og bøn. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar